Ik wil graag meer weten over de Elevator Pitch
Online & dialoog marketeer, van old skool naar school en verder. Vader, Utrechter, easygoing. Gedreven door all things digital en resultaat.
Deel 4: van bedrijf naar merk
De merkbelofte is wellicht wel het belangrijkste onderdeel van je merk. Je merkbelofte brengt namelijk je klanten in beweging. Dat komt omdat een goede merkbelofte een oplossing biedt voor een conflict waarmee jouw klanten worstelen. Het formuleren van een sterke merkbelofte is niet makkelijk maar wel heel belangrijk om je klant in beweging te krijgen.
Daarom tips en inspiratie die je verder helpen.
Content marketing is hot. Dat weet je, want iedereen schrijft er over en spoort je aan. Dus begin er maar aan!
Heb je nog geen idee wat content marketing voor jouw bedrijf kan betekenen? In deze blogpost lees je drie inspirerende voorbeelden van content marketing in het MKB.
E-mailmarketing zou een groot onderdeel van je marketingmix moeten zijn. Veel bedrijven hebben dat nog niet echt door en natuurlijk betekent “groot” voor elk bedrijf iets anders. Feit is dat e-mail een direct kanaal is voor verkoop maar zeker ook voor klantenbinding.
Maar waar moet je allemaal rekening mee houden? Met de antwoorden op de zeven vragen kom je meer te weten.