Waardevolle leads

We creëren interacties met prospects door content te maken die zo waardevol is dat ze bereid zijn hiervoor hun email-adres achter te laten. Vervolgens bouwen we een relatie met ze op, krijgen we meer over ze te weten en maken we ze enthousiast voor jouw product of dienst. Om vervolgens waardevolle leads over te dragen aan je salesteam, iedere maand opnieuw.

Inbound marketing

We zijn wars van reclame. Wanneer jouw doelgroep iets nodig heeft dan gaat hij/zij zelf wel op zoek naar een oplossing. Inbound marketing is een strategie waarmee je zorgt dat potentiële klanten naar je toekomen. Je wordt door je doelgroep gevonden omdat je zinvolle en handige informatie met ze deelt, in plaats van dat je overal en aan iedereen je product of dienst pusht.

Lees verder

Content marketing

Goede content is de basis voor het vergroten van de online vindbaarheid van je bedrijf. Met onze content marketing aanpak zorgen we ervoor dat je site iedere maand wordt verrijkt met nieuwe content. Content die precies is afgestemt op het zoekgedrag van jouw doelgroepen. Door structureel zinvolle, sterke en relevante content te bieden zorgen we ervoor dat de potentiële klant vanzelf naar u toekomt.

Lees verder

Buyer persona’s

Voor elke marketingstrategie is het belangrijk om een goed beeld te hebben van je klant. Een Buyer Persona is een gedetailleerd profiel van een voorbeeldkoper op basis van gedrag en doelen. Wanneer deze profielen duidelijk zijn geformuleerd ben je in staat om echt relevante marketingactiviteiten op te zetten en vergroot je je succes.

Lees verder Lees verder

E-mail marketing

Email marketing is een van de meest effectieve en goedkoopste manieren voor 1 op 1-communicatie met leads en klanten. Toch is het vaak het ondergeschoven kindje in de marketingmix, meestal door te weinig capaciteit of expertise. Wij hebben dit in de vingers. Of het nu gaat om een nieuwsbrief of een volledig geautomatiseerde mailflow.

Lees verder

Nieuwsbrieven

Content heeft beperkt waarde als je het niet deelt met je doelgroep, bijvoorbeeld middels een maandelijkse nieuwsbrief. Maandelijks een nieuwsbrief versturen zorgt ervoor dat je iedere maand weer even in beeld bent bij je klanten en prospects. Echter de praktijk leert ons dat het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief best veel gedoe is. Daarom nemen we dit voor een vast bedrag per maand voor je uithanden.

Lees verder