Online zichtbaarheid

Het grootste deel van de aankoopreis van jouw klanten vindt online plaats. Word je op dat moment niet gevonden maar je concurrentie wel, dan gaat je beurt voorbij. Wij vertellen jouw onderscheidende verhaal, zorgen ervoor dat die gelezen wordt door jouw doelgroepen en dat je online beter gevonden wordt.

Zoekmachine Optimaliseren (SEO)

Boven aan in Google dat is wat we allemaal willen. In de praktijk is dat een marathon in plaats van een sprint. De juiste dingen doen, continuïteit en volhouden zijn de sleutelwoorden. We nemen dat met onze SEO experts voor je uithanden. Zodat jouw site steeds beter gevonden wordt en het aantal bezoekers toeneemt.

Lees verder

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Wil je verzekerd zijn van een prominente positie binnen Google? Of een specifieke campagne een boost geven? Zodat je optimaal vindbaar bent voor je potentiële klanten. Dan kan Google AdWords (zoekmachine adverteren) je helpen om deze doelstellingen te realiseren. Op basis van je doelstellingen zetten we effectieve campagnes voor je op en optimaliseren we deze doorlopend.

Lees verder

Content marketing

Goede content is de basis voor het vergroten van de online vindbaarheid van je bedrijf. Met onze content marketing aanpak zorgen we ervoor dat je site iedere maand wordt verrijkt met nieuwe content. Content die precies is afgestemt op het zoekgedrag van jouw doelgroepen. Door structureel zinvolle, sterke en relevante content te bieden zorgen we ervoor dat de potentiële klant vanzelf naar u toekomt.

Lees verder

Social Media

Social media mag niet ontbreken in de huidige marketingmix. Maar het heeft vooral zin en effect als je actueel bent, regelmatig en doorlopend informatie deelt. In de praktijk schiet dat erbij in. We nemen dat volledig voor je uit handen.

Lees verder

Social Media advertising

Social Media advertising wordt steeds vaker toegepast. Via kanalen als Facebook, LinkedIn en Instagram kunnen we heel gericht op specifieke doelgroepen en segmenten adverteren. Bijvoorbeeld om een specifiek product te promoten of het bereik van je content een boost te geven. De ervaring leert dat de kans op conversie in dit geval zeer hoog is. Daarom zetten we adverteren op social media steeds vaker in om de gestelde doelstellingen te realiseren.

Lees verder

Buyer persona’s

Voor elke marketingstrategie is het belangrijk om een goed beeld te hebben van je klant. Een Buyer Persona is een gedetailleerd profiel van een voorbeeldkoper op basis van gedrag en doelen. Wanneer deze profielen duidelijk zijn geformuleerd ben je in staat om echt relevante marketingactiviteiten op te zetten en vergroot je je succes.

Lees verder Lees verder

E-mail marketing

Email marketing is een van de meest effectieve en goedkoopste manieren voor 1 op 1-communicatie met leads en klanten. Toch is het vaak het ondergeschoven kindje in de marketingmix, meestal door te weinig capaciteit of expertise. Wij hebben dit in de vingers. Of het nu gaat om een nieuwsbrief of een volledig geautomatiseerde mailflow.

Lees verder

Nieuwsbrieven

Content heeft beperkt waarde als je het niet deelt met je doelgroep, bijvoorbeeld middels een maandelijkse nieuwsbrief. Maandelijks een nieuwsbrief versturen zorgt ervoor dat je iedere maand weer even in beeld bent bij je klanten en prospects. Echter de praktijk leert ons dat het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief best veel gedoe is. Daarom nemen we dit voor een vast bedrag per maand voor je uithanden.

Lees verder